Gelelim mevzuya. Mevzu pazarlama, web, pr, danışmanlık vs şeklinde ilerliyor.
Bu tabloyu okuyamayan sınıfta kalır.
Hızlı ve kolay iletişim sunması açısından microblogging servislerinin zekice kullanımı, dijital pazarlama için mükemmel bir bileşim olacak ve hızlı olan kazanacak. Şirketler kendilerine hesap açmaya başladı bile.
Tabi dünyada durum böyle. Türkiye maalesef bu konuda da pasif. Zira Türkiye netin chatten ibaret olmadığını daha geçen gün öğrendi diyebilecek kadar uzakta meseleye. Ama mevzunun ciddiyetini farkedenler yok değil.
Bazı öngörü sahibi kişi ve kuruluşlar sayesinde sınıfta kalmıyoruz.
Kısacası günümüzde, sosyal medyanın hayatımızda girmediği yer kalmadı. Doğru okuyan kazanacak.
Not 1 : Bir de freelancer olsam bu mevzuyu feci kurcalardım.
Not 2 : Proje kurtları kazanacak bu çağda.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder