26 Kasım 2010 Cuma

umutsuz vaka

hangi toprakta daha çok kan akar, anlat bana
ve söyle hala umut var mı?
- umut yok ulan git dersine çalış.

dersimi ezberledim de geldim baba
dersimi yaptım da geldim.

çıktım karşısına milyonların histerik kahkahalarla dinlediler beni
ellerinde ah ellerinde ellerinde en yakınlarının kalbi.

dersimi ezberledim de geldim baba
dersimi yaptım da geldim.

ne öğrettilerse kelimesi kelimesine ezberledim baba
ne anlattılarsa çok iyi belledim.
mutlu ol dediler mutlu oldum
üzül dediler üzüldüm
sıkıl dediler sıkıldım
eğlen dediler eğlendim baba
ne öğrettilerse kelimesi kelimesine ezberledim.

öyle olmaz böyle ol dediler oldum
aşk acısı çek dediler ayrıldım bastım gittim
ah ne yapacağım şimdi
bana insan ciğerini öğretmediler
ciğer bilseydim umut olurdum.

ama bana baba umudu umut olmayı değil umutlu olmayı öğrettiler
ciğer bilseydim
bes para etmez kalplerini bilecektim.

umudu degil de, umutlu olmayı öğretenlere bağırsana baba
gücün mü yok bu kadar mı erken çöktün
maç izlerken tv nin önünden geçtiğimizde bağırdığın gibi
takımın yenildiğinde okkalı bir küfür savurduğun gibi
vursana hadi onlara.


cocuklarin kanindan yaptiginiz saraplari, nasil hazmettiginizi bilirdi herkes
bilirdi de bilmek anlamaya hissetmeye sindirmeye yetmezdi
sadece istastiki bir bilgiydi bizim dünyamızda hayatınız.
şu kadar ölü şu kadar ve sonra vah vah vah
ertesi güne kadar varmayan vicdan mastürbasyonu.

gizli kameralardan, büyük ekranlara yansıyor şimdi görüntüm
elimde bir kalp var onu kemiriyorum
umut diyor bir çocuk yok diye haykırıyorum
milyonlar histerik kahkahalarla dinliyor beni
ellerinde ah ellerinde en yakınlarının yüreği.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder